27.10.2020. - Роль вчителя у профілактиці булінгу
У Роздольненському ЗЗСО, практичним психологом Острогляд А.С., був проведений семінар для педагогічного колективу на тему: «Роль учителя у профілактиці булінгу».
Метою семінару було:
- Дати визначення поняттю «Булінг» та ознайомити педагогів з кейсом документів, у яких зазначені права учнів (по відношенню яких скоювався булінг).
- Відображення емоційного стану булера, жертви та спостерігачів. Вироблення системи дій/роботи з учнями, які є/були учасниками цькування.
- Ознайомлення з алгоритмом дій педагога у разі булінгу в освітньому середовищі.
- Підвищити психологічну компетенцію педагогів у питанні «психологічної допомоги» жертві булінгу.
- Створити доброзичливу атмосферу у групі.
У ході семінару ми:
- розширили інформацію про причини, прояви та наслідки шкільного булінгу;
- виробили важливі навички міжособистісної взаємодії учасників навчально-виховного процесу з профілактики шкільного насилля;
- сформували систему психолого-педагогічних дій з протидії шкільному булінгу та удосконалили навички ефективного спілкування та раціональної поведінки педагогів під час конфліктів.
Коментарi