27.10.2020. - Роль вчителя у профілактиці булінгу

У Роздольненському ЗЗСО, практичним психологом Острогляд А.С., був проведений семінар для педагогічного колективу на тему: «Роль учителя у профілактиці булінгу».

Метою семінару було:
  • Дати визначення поняттю «Булінг» та ознайомити педагогів з кейсом документів, у яких зазначені права учнів (по відношенню яких скоювався булінг).
  • Відображення емоційного стану булера, жертви та спостерігачів. Вироблення системи дій/роботи з учнями, які є/були учасниками цькування.
  • Ознайомлення з алгоритмом дій педагога у разі булінгу в освітньому середовищі.
  • Підвищити психологічну компетенцію педагогів у питанні «психологічної допомоги» жертві булінгу.
  • Створити доброзичливу атмосферу у групі.
У ході семінару ми:
  1. розширили інформацію про причини, прояви та наслідки шкільного булінгу;
  2. виробили важливі навички міжособистісної взаємодії учасників навчально-виховного процесу з профілактики шкільного насилля;
  3. сформували систему психолого-педагогічних дій з протидії шкільному булінгу та удосконалили навички ефективного спілкування та раціональної поведінки педагогів під час конфліктів.

/Files/images/001 (7).jpg

/Files/images/002 (9).jpg

/Files/images/003 (3).jpg

/Files/images/004 (1).jpg

/Files/images/005 (1).jpg

/Files/images/006.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 201

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.