Клас | Тема уроку | Домашнє завдання | Корисні інтернет посилання (відео, презентація) | Самостійні, контрольні роботи (інтернет посилання) |
5 клас (навколишній світ) | Глобус- модель Земної кулі Особливості зображення Землі на картах Масштаб карти та глобусу Паралелі та мередіани | Читати параграф 9 і виконати завдання у відповідному параграфі (3 частина підручника) | | |
6-А клас (біологія) | Способи класифікації рослин | Читати параграф 38 | https://naurok.com.ua/preze ntaciya-klasifikaciya-roslin- 20107.html | https://naurok.com.ua/kontrolna -robota-budova-generativnih- organiv-roslini-93153.html |
Водорості | | https://vseosvita.ua/library/p rezentacia-riznomanitnist- ta-znacenna-vodorostej- 126843.html | |
6-Б клас (біологія) | Мохи Хвощі. Плауни | Читати параграф 27-29 (2 частина підручника) | https://www.youtube.com/w atch?v=959qr5r0nCs | |
7 клас (біологія) | Контроль навчальних досягнень здобувачів освіти з теми «Процеси життєдіяльності тварин» Поведінка тварин. Методи її вивчення | Виконати тестову роботу Читати параграф 42 | | https://naurok.com.ua/kontrolna -robota-z-temi-procesi- zhittediyalnosti-tvarin- 56085.html |
8 клас (біологія) | Контроль навчальних досягнень здобувачів освіти з теми «Транспорт речовин. Виділення. Терморегуляція» | Виконати тестову роботу | | https://docs.google.com/docume nt/d/1ZhPPdNDnKD2mJUU__ kXXNBsm6BaKTK5rh9iaYIc MhLk/edit |
Будова нервової системи. Центральна та периферична нервова система людини. Спинний мозок. | | | |
9 клас (біологія) | Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Чарльза Дарвіна. Еволюція людини Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції | Читати параграф 37-38 | https://www.youtube.com/w atch?v=bltu5EXXn5c | |
10 клас (біологія) | Біологічні антимутаційні механізми . Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів Генетичний моніторинг в людських спільнотах Проєкт: створення буклету, постеру, презентації, скрайбу Теми (одна на вибір): 1. Генетичний моніторинг в людських спільнотах; 2. Скринінг-програми для новонароджених; 3. Генотерапія та її перспективи | Читати параграф 47-49, виконати проєкт і надіслати | https://www.youtube.com/w atch?v=eht-CihHQ2I | |
11 клас (біологія) | Проєкт «Сталий розвиток та раціональне природокористування» | Виконати проект і надіслати | | |
Підготовка до ЗНО | Надіслати результати тестування | https://ukrerudyt.com/test.php?test=58; https://ukrerudyt.com/test.php?test=57 | |
Коментарi