Хлистова Світлана Леонідівна

Учитель української мови і літератури, зарубіжної літератури

Зворотній зв’язок за електроноюя поштою: khlystovasvets@gmail.com

Або за номером вайбер: (067) 183-39-57

06.04-10.04.2020


Клас Тема уроку Домашнє завдання Короткі посилання Зворотній зв’язок
1 8 зарубіжна література «Бароко і класицизм» Класицизм . Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Мольєр «Міщанин –шляхтич». Історія створення комедії, тематика і проблематика 1.Стор. 239-244опрацювати матеріал підручника, скласти конспект (письмово) 2.відомості про Мольєра , читати комедію с.245-254.(підручник) 3.Скласти паспорт твору (зразок у Viber) Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групі 8 класу 10.04.2020
2 9 зарубіжна література «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ-поч.ХХ ст.» Творчість Генріка Ібсена «Ляльковий дім» 1.Написання самостійної роботи за твором Генріка Ібсена «Ляльковий дім» (тести у Viber ) 2. Написати твір - роздум «Що потрібно для щасливої родини?» (за п’єсою Генріка Ібсена «Ляльковий дім») Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групі 9 класу 10.04.2020
3 11 українська мова «Морфеміка. Словотвір. Морфологія української мови» Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників. Розряди числівників за значенням їх характеристика. Відмінювання займенників. Правопис самостійних частин мови 1.Написання перевірочних самостійних робіт з теми «Прикметник», «Числівник», «Займенник» (тести у Viber). 2.РМ. «Написання інтерв’ю на тему «Інтерв’ю з улюбленим письменником» ( матеріал у Viber) 3. РМ. Написання статті дискусійного характеру публіцистичного стилю на одну з тем : «У чому полягає героїзм українських козаків?» «Чи можна вважати героями вчених?» «Герої, чиєю зброєю стало перо» 4. РМ. Опрацювати матеріал підручника на стор.114-116 (за самостійно складеним планом підготуйте докладний усний переказ тексту) Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групі 11 класу, е-meil учнів 10.04.2020
4 11 українська література «Література епохи соціалістичного реалізму» Творчість В.Земляка «Лебедина зграя», П. Загребельного «Роксолана» , Р.Іваничука«Мальви», В.Шевчука «Дім на горі» Кримськотатарська література Творчість Ервіна Умерова «Самотність» 1.Написання самостійної роботи (тести у Viber ) 2.Написання контрольного твору – есе «Хто гідний називатися патріотом своєї країни» 3.Порівняльна характеристика Роксолани і Мальви за вивченими творами: спільне і відмінне (письмово) 4.Скласти конспект матеріалу стор.282-287. 5.Символічний образ Сабирли. Написати характеристику Сабирли (письмово) Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групі 11 класу, е-meil учнів 10.04.2020
5 11 зарубіжна література «Література другої половини ХХ-ХХІст. Постмодернізм як одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ-ХХІст. Постмодерністське мистецтво: елітарна і масова культура. Милорад Павич «Скляний равлик» Хуліо Кортасар «Менади» 1.Опрацювати матеріал за підручником, відомості про письменників. 2.Читати і аналізувати зазначені оповідання. 3.Скласти паспорт творів. стор.171-184(записати у зошит ) Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групі 11 класу 10.04.2020
6-А,6-Б українська література «Пригоди і романтика» Ярослав Стельмах «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» 1.Виконання тестових завдань (тести №1, тести №2) за вивченими творами. 2. Підготовка до написання контрольного письмового твору- роздуму на тему «Кожна пригода – до мужності дорога, а мрія у кожного в серці живе». (Складання плану. Збір матеріалу до твору ) Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групах 6-х класів 10.04.2020
6 українська мова «Числівник» Числівник як частина мови. Числівники кількісні та порядкові. Числівники прості, складні та складені . Правильне вживання кількісних числівників з іменниками в усіх відмінках. Відмінювання порядкових числівників. Засвоєння та вживання числівників на позначення дат, часу (годин). Творення числівників.» 1.Вивчити правила з параграфів 54- 57, вміти пояснювати. 2. Виконання самостійної роботи з теми «Числівник» (письмово) (фото у Viber). 3. РМ. параграф.81 стор.265-266 опрацювати (усно). 4.Написати замітку в газету –роздум про вчинки людей на одну з тем «За зроблене добро не чекай похвали». «Малі вчинки –теж великі» Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групах 6-х класів 10.04.2020

До 03.04.2020

Клас Тема уроку Домашнє завдання Короткі посилання Зворотній зв’язок
1 8 зарубіжна література «Бароко і класицизм» Класицизм . Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Мольєр «Міщанин –шляхтич». Історія створення комедії, тематика і проблематика 1.Стор. 239-244 опрацювати матеріал підручника, скласти конспект (письмово) 2.відомості про Мольєра , читати комедію с.245-254.(підручник) 3.Скласти паспорт твору (зразок у Viber) Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групі 8 класу 10.04.2020
2 9 зарубіжна література «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ-поч.ХХ ст.» Творчість Генріка Ібсена «Ляльковий дім» 1.Написання самостійної роботи за твором Генріка Ібсена «Ляльковий дім» (тести у Viber ) 2. Написати твір - роздум «Що потрібно для щасливої родини?» (за п’єсою Генріка Ібсена «Ляльковий дім») Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групі 9 класу 10.04.2020
3 11 українська мова «Морфеміка. Словотвір. Морфологія української мови» Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників. Розряди числівників за значенням їх характеристика. Відмінювання займенників. Правопис самостійних частин мови 1.Написання перевірочних самостійних робіт з теми «Прикметник», «Числівник», «Займенник» (тести у Viber). 2.РМ. «Написання інтерв’ю на тему «Інтерв’ю з улюбленим письменником» ( матеріал у Viber) 3. РМ. Написання статті дискусійного характеру публіцистичного стилю на одну з тем : «У чому полягає героїзм українських козаків?» «Чи можна вважати героями вчених?» «Герої, чиєю зброєю стало перо» 4. РМ. Опрацювати матеріал підручника на стор.114-116 (за самостійно складеним планом підготуйте докладний усний переказ тексту) Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групі 11 класу, е-mаil учнів 10.04.2020
4 11 українська література «Література епохи соціалістичного реалізму» Творчість В.Земляка «Лебедина зграя», П. Загребельного «Роксолана» , Р.Іваничука«Мальви», В.Шевчука «Дім на горі» Кримськотатарська література Творчість Ервіна Умерова «Самотність» 1.Написання самостійної роботи (тести у Viber ) 2.Написання контрольного твору – есе «Хто гідний називатися патріотом своєї країни» 3.Порівняльна характеристика Роксолани і Мальви за вивченими творами: спільне і відмінне (письмово) 4.Скласти конспект матеріалу стор.282-287. 5.Символічний образ Сабирли. Написати характеристику Сабирли (письмово) Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групі 11 класу, е-mаil учнів 10.04.2020
5 11 зарубіжна література «Література другої половини ХХ-ХХІст. Постмодернізм як одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ-ХХІст. Постмодерністське мистецтво: елітарна і масова культура. Милорад Павич «Скляний равлик» Хуліо Кортасар «Менади» 1.Опрацювати матеріал за підручником, відомості про письменників. 2.Читати і аналізувати зазначені оповідання. 3.Скласти паспорт творів. стор.171-184(записати у зошит ) Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групі 11 класу 10.04.2020
6-А,6-Б українська література «Пригоди і романтика» Ярослав Стельмах «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» 1.Виконання тестових завдань (тести №1, тести №2) за вивченими творами. 2. Підготовка до написання контрольного письмового твору- роздуму на тему «Кожна пригода – до мужності дорога, а мрія у кожного в серці живе». (Складання плану. Збір матеріалу до твору ) Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групах 6-х класів 10.04.2020
6 українська мова «Числівник» Числівник як частина мови. Числівники кількісні та порядкові. Числівники прості, складні та складені . Правильне вживання кількісних числівників з іменниками в усіх відмінках. Відмінювання порядкових числівників. Засвоєння та вживання числівників на позначення дат, часу (годин). Творення числівників.» 1.Вивчити правила з параграфів 54- 57, вміти пояснювати. 2. Виконання самостійної роботи з теми «Числівник» (письмово) (фото у Viber). 3. РМ. параграф.81 стор.265-266 опрацювати (усно). 4.Написати замітку в газету –роздум про вчинки людей на одну з тем «За зроблене добро не чекай похвали». «Малі вчинки –теж великі» Всі дистанційні завдання продубльовано на Viber у групах 6-х класів 10.04.2020
Клас Тема уроку Домашнє завдання Короткі посилання Зворотній зв’язок
1 8 Заруб. літ «Бароко і класицизм» Творчість Луїса де Ґонгора-і –Арготе поезія «Галерник» Джонна Донна сонет №19 («Щоб мучить мене…» Стор. 230-236 опрацювати матеріал підручника, відомості про поетів , читати поезії, відповідати на питання Стор.236 25.03.2020
2 9 Заруб. літ «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ-поч.ХХ ст.» Творчість Генріка Ібсена «Ляльковий дім» Стор. 233-252 опрацювати матеріал підручника,відомості про драматурга, читати п’єсу, відповідати на питання стор.250, 252 25.03.2020
3 11 Укр. мова «Морфеміка.Словотвір. Морфологія української мови» Параграф 48 стор.256 - 262 виконання тренувальних вправ № 369-389. Опрацювати варіанти № 1-8 зі збірника підготовки до ЗНО -2020 «Українська мова і література. Типові тестові завдання » (О.Заболотний, В.Заболотний) 25.03.2020
4 11 Укр. літ «Література епохи соціалістичного реалізму» Творчість В.Земляка «Лебедина зграя», П. Загребельного «Роксолана» , Р.Іваничук а«Мальви», В.Шевчука «Дім на горі» Кримськотатарська література Творчість Ервіна Умерова «Самотність» Стор. 271- 293 опрацювати матеріал підручника, відомості про письменників, читати і аналізувати зазначені твори, скласти паспорт творів (записати у зошит ) опрацювати варіанти № 1 – 8 зі збірника підготовки до ЗНО- 2020«Українська мова і літератур Типові тестові завдання » (О.Заболотний, В.Заболотний) 25.03.2020
5 11 Заруб. Літ «Література другої половини ХХ-ХХІст» Модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії другої половини ХХ ст.» Ф.Дюрренматт «Гостина старої дами», Ежен Йонеско «Носороги». Постмодернізм як одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ-ХХІст. Постмодерністське мистецтво: елітарна і масова культура Стор.160-168 опрацювати матеріал за підручником, відомості про письменників , читати і аналізувати зазначені твори, скласти паспорт творів (записати у зошит ) 25.03.2020
6 Укр. літ «Пригоди і романтика» Ярослав Стельмах «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» Стор. 178- 193 опрацювати матеріал підручника (біографія) , читати оповідання , відповідати на питання після тексту стор. 193 Стор. 176- 210 опрацювати матеріал підручника (біографія) , читати оповідання , відповідати на питання після тексту стор. 211 25.03.2020
6 Укр. мова «Числівник» Числівник як частина мови. Числівники кількісні та порядкові. Числівники прості, складні та складені . Правильне вживання кількісних числівників з іменниками в усіх відмінках. Відмінювання порядкових числівників. Засвоєння та вживання числівників на позначення дат, часу (годин). Творення числівників.» Параграф 54- 57 опрацювати теоретичний матеріал, вивчити правила. Виконання тренувальних вправ (письмово): №454, 455; 456, 459 -461; 463, 467-469; 471-474; Завдання для самоперевірки: стор.207-208 (письмово) 25.03.2020
Кiлькiсть переглядiв: 464

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.